Retouren
Hoe je kunt retourneren:
Je kunt je bestelling op de volgende manieren retourneren:
- Gratis afgeven bij onze webshop:
Breng je retourpakket naar onze winkel. Zorg ervoor dat het pakket goed is verpakt in een dichte zak en voeg de pakbon toe zodat wij weten van wie het pakket is. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst. - Retourneren via verzending:
Stuur je pakket op binnen de retourtermijn van 14 dagen en bewaar de track-en-trace code van de vervoerder als bewijs van verzending binnen de retourtermijn.
- Stop de items die je wilt retourneren in de originele verpakking, ongedragen en met alle kaartjes er nog aan. Plaats de items in een verzendzak of doos.
- Verwijder eventuele stickers van het pakket en zorg ervoor dat je pakbon bij het pakket zit. Zonder de pakbon kunnen wij je retourzending niet verwerken.
- Ben je de pakbon kwijt? Stuur ons dan een e-mail en wij sturen je deze opnieuw.
- Zorg ervoor dat het pakket duidelijk geadresseerd is naar onderstaande retouradres.
- Breng het pakket naar een vervoerder zoals bv DHL of PostNL en reken de retourkosten af. Let op, wij vergoeden geen retourkosten en kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor verloren retourzendingen of pakketjes die niet bij ons aankomen.
Retouradres:
WHATZ
A-weg 16
9581 AK Musselkanaal
Verwerking van retouren:
Wanneer je je bestelling hebt geretourneerd en het bij ons is bezorgd, kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt (zonder de feestdagen en het weekend mee te rekenen).De terugbetaling wordt via MolliePayments verwerkt, wat 1 tot 2 werkdagen kan duren.
Kledingcontrole bij retour:
Wij controleren alle geretourneerde kleding zorgvuldig. Kledingstukken moeten in originele, ongedragen staat worden geretourneerd, zonder make-up vlekken, geurtjes, huisdierharen of andere beschadigingen. Wanneer de kleding niet in de juiste staat verkeert, kunnen wij de retour helaas niet accepteren. In dat geval sturen wij de kleding op eigen kosten weer naar je terug. De verzendkosten voor het retourneren van het pakketje zijn dan voor jouw rekening.
Te laat geretourneerde artikelen:
Te laat geretourneerde artikelen kunnen wij helaas niet aannemen.
Omruilen:
Wil je je product omruilen? Stuur ons dan een e-mail en we helpen je verder met het omruilproces.